Het Betere Boerenerf

Het Betere Boerenerf is gespecialiseerd in de aankoop en verkoop van woonboerderijen. De makelaardij zocht een nieuwe marketing- en communicatiepartner om de marketing van Het Betere Boerenerf naar een hoger plan te tillen.

Er is gestart met het vaststellen en bepalen van de merkidentiteit van Het Betere Boerenerf. Met de merkboom, waarin de merkstrategie is uitgewerkt, de merkbelofte en het in kaart brengen van de doelgroepen met persona’s, is er een gedegen basis gelegd om verder aan de slag te gaan. Vanuit deze basis is de huisstijl tegen het licht gehouden en in de breedte herzien met een update van het logo, de kleuren en typografie. Een uitgewerkt huisstijl-handboek geeft houvast voor alle communicatie uitingen, waarmee onder andere de website, brochures, advertenties en andere middelen zijn aangepast.

Ficant werkt doorlopend voor Het Betere Boerenerf als volwaardige sidekick voor merk en communicatie.

Over Het Betere Boerenerf

Nederland bezit een rijk erfgoed aan boerderijen. Dit erfgoed willen wij voor komende generaties in stand houden. Met een liefde voor woonboerderijen brengen wij mens en boerderij samen. Zo krijgt iedere woonboerderij een passende bewoner en blijft een rijke historie behouden.

Het Betere Boerenerf. Makelaars in woonboerderijen.

WWW.HETBETEREBOERENERF.NL