Huisstijl Netwerkdag van het Noorden

De Netwerkdag van het Noorden is een jaarlijks terugkerend event voor professionals uit de provincies Groningen, Friesland en Drenthe die werkzaam zijn in de bouw- en infrabranche. Op die dag zullen inspirerende sprekers een kijkje gunnen in de infra- en bouwkeuken en is er gelegenheid tot netwerken. Wij zijn gevraagd om voor dit event een huisstijl met bijbehorend logo te ontwerpen.

Als je denkt aan de openbare ruimte, komen er gelijk een aantal associaties bij je op: bouwen, omgeving, toekomst. Maar ook - en dat vormde het eigenlijke uitgangspunt voor het logo - het snijvlak tussen behoud van- en nieuwe inrichting van die openbare ruimte. Dat leert soms spanningen op. Tegengestelde belangen.

Voor de netwerkdag leverden we bedrukte flyers, folders, mokken, beachflags en verzorgden we het grafische uiterlijk van presentaties. Daarnaast maakten we een fotoverslag van de dag zelf.

Terug naar overzicht