GroeNoord

GroeNoord is een van de twee John Deere dealers in Nederland en heeft 19 vestigingen in de provincies Groningen, Friesland, Flevoland, Drenthe, Overijssel en Gelderland. Het is daarnaast één van Nederlands grootste mechanisatiebedrijven.

De uitvraag 

Het bedrijf met 300 medewerkers is doorlopend op zoek naar getalenteerd personeel. Als deel van deze employer branding had GroeNoord belang bij een video die mogelijke nieuwe collega’s enthousiasmeert en interesseert voor GroeNoord. Met een werken-bij film wil GroeNoord zich presenteren en profileren zoals zij zijn als bedrijf.

De uitwerking 

Ficant produceerde een ‘werken bij GroeNoord’-video van idee tot oplevering. De film belicht GroeNoord in de breedte en geeft beeld en inhoud aan het merkverhaal. De video is geschikt om een aantal jaren algemeen te gebruiken.

Het resultaat 

Merkverhaal

GroeNoord bevindt zich in het hogere segment van premium merken met een bijpassende dienstverlening en toegevoegde waarde. Onze missie is om groei en verbetering van kwaliteit van de geleverde diensten en producten te realiseren. Het resultaat is dat GroeNoord in Nederland en Europa bekend staat als zeer vooruitstrevende dealer en daar zijn we trots op. Onze visie is dat we deze positie willen behouden of uitbreiden. Klanttevredenheid is daarbij een voorwaarde voor de realisatie van winstgevende groei. Daarin staan de medewerkers van GroeNoord centraal. De kennis en kunde van onze medewerkers is onderscheidend. Zij leveren het vakmanschap waarmee wij onze ambities kunnen realiseren.

www.werkenbijgroenoord.nl